Användbar information

Service är nyckeln


Servicen är en viktig del av en framgångsrik uthyrning. Vi erbjuder två olika servicenivåer – Silver och Guld. Du väljer det alternativ som passar dig och din uthyrning bäst. Du kan enkelt och smidigt uppgradera till Guldnivå när som helst på säsongen.

Vad innebär Silver?

Silver passar dig som vill vara delaktig i gästkontakten och bara vill få hjälp med administration och marknadsföring.

Detta ingår i Silver:

  • Kommunikation med gästen via StayNordic fram till ankomst och efter avresa
  • Du ordnar med tillsyn mellan vistelser samt hanterar servicetjänster såsom slutstädning, sänglinne och handdukar på plats
  • Ersättning med upp till 1500 kr för mindre skador
  • Subsidiär uthyrningsförsäkring genom Omocom vid större skador
  • Expertis och uppdatering av ditt boende inför nästkommande säsong
  • Krav på 5 veckor, varav 3 A-säsongsveckor, tillgängliga för uthyrning

Varför Guld?

Guld är ett smidigt alternativ för dig som föredrar att låta StayNordic sköta allt från kontakt till tillsyn och slutstädning. I dagsläget erbjuder vi Guld i de flesta områden i Sverige. Vårt mål är att bli helt rikstäckande vilket betyder att om vi inte kan erbjuda Guld i ditt område idag kan vi komma att göra det i morgon.

Detta ingår i Guld:

  • Vi administrerar slutstädning, bäddade sängar, tillsyn, gräsklippning och anlitar hantverkare med hjälp av professionella samarbetspartners
  • Vi sköter all kommunikation och administration med gästen
  • Du får en egen kontaktperson hos StayNordic
  • Vi hanterar försäkringsärenden å dina vägnar
  • Expertis och kontinuerlig uppföljning för att maximera din intäkt
  • Krav på 10 veckor, varav 5 A-säsongsveckor, tillgängliga för uthyrning


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *